neděle 27. května 2018

Trápí vás oslabená imunita?

Posílení imunity


Ať je léto nebo zima oslabená imunita nás může trápit v jakýmkoliv ročním období. Proto je potřeba neustále své tělo doplňovat o vitamíny a minerály. Ačkoliv přírodní cestou to obvykle nestačí je zapotřebí doplňovat tělo i malými pomocníky. Proto si dnes představíme dva z nich. 

Immun44® 60 kapslí


Přednosti preparátu

  • vyvinut speciálně pro potřeby imunitního systému
  • stimuluje syntézu protilátek v těle
  • obsahuje antioxidanty, které neutralizují radikály
  • lídr v segmentu v Rakousku
  • obsahuje Plantovir® = výtažek z Cistus-incanus - komplexní směs tzv. polyfenolů – sloužících k zásobování imunitního systému
  • obsahuje PHYTO-PANMOL® = biologicky aktivní vitamíny z přírodních zdrojů
  • pro celou rodinu = od dětí až ke starším
  • pro všeobecné zásobování imunitního systému a k zásobování imunitního systému při imunologickém stresu
  • efektivní, komplexní, bioaktivní složení (není žádný srovnatelný výrobek na trhu)

Studie:


  •  snižuje závažnost a délku trvání infekcí (méně infekcí chřipky, méně dní nemoci)pomáhá tělu dobít a udržet "imunitní baterií"

Použití


Immun44® kapsle přispívají k:

  • normální funkci imunitního systému
  • Vitamíny B6, folát, B12, beta karoten, vitamín C a rovněž stopové prvky selen, železo, měď a zinek přispívají – samostatně nebo ve vzájemné biologické souhře – k normální funkci imunitního systému flexibilitě imunitního systému
  • Folát a kobalamin (vit B12), hořčík, zinek a železo mají regulační funkci při procesech buněčného dělení, beta karoten při buněčné specializaci odolnosti imunitního systému
  • Riboflavin (vit. B2), přírodní vitamín E a rostlinné polyfenoly (z rostliny Cistus a citrusových plodů), vitamín C šetrný k žaludku, stopové prvky selen, měď, mangan a zinek přispívají ke komplexní ochraně buněk těla před oxidačním stresem. Vitamín C přitom napomáhá znovu obnovit „spotřebovaný“ vitamín E.

Dávkování


Běžné dávkování: 2 kapsle denně (ráno a večer)
Při imunologické zátěži: 3 kapsle denně (ráno, v poledne a večer)

Immun44® sirup 300ml




Přednosti preparátu

  • vyvinut speciálně pro potřeby imunitního systému
  • stimuluje syntézu protilátek v těle
  • obsahuje antioxidanty, které neutralizují radikály
  • lídr v segmentu v Rakousku
  • obsahuje Plantovir® = výtažek z Cistus-incanus - komplexní směs tzv. polyfenolů – sloužících k zásobování imunitního systému
  • obsahuje PHYTO-PANMOL® = biologicky aktivní vitamíny z přírodních zdrojů
  • pro celou rodinu = od dětí až ke starším
  • pro všeobecné zásobování imunitního systému a k zásobování imunitního systému při imunologickém stresu efektivní, komplexní, bioaktivní složení (není žádný srovnatelný výrobek na trhu)

Studie: 


  • snižuje závažnost a délku trvání infekcí (méně infekcí chřipky, méně dní nemoci) pomáhá tělu dobít a udržet "imunitní baterií"

Použití


Immun44® sirup přispívá k:

  • normální funkci imunitního systému
  • Vitamíny B6, folát, B12, vitamín A, vitamín C a rovněž stopové prvky selen a zinek přispívají – samostatně nebo ve vzájemné biologické souhře – k normální funkci imunitního systému flexibilitě imunitního systému
  • Schopnost reakce a flexibilita našeho imunitního systému podstatně rozhoduje o rychlosti a efektivnosti naší biologické obranné aktivity. Rozhodující roli při tom hrají procesy buněčného dělení a buněčné specializace. Folát, kobalamin (vit. B12) a zinek mají regulační funkci při těchto procesech buněčného dělení a vitamín A při buněčné specializaci odolnosti imunitního systému
  • Podobně jako ostatní orgány a systémy našeho těla, je také náš imunitní systém odkázán na dostatečný přísun energie a co nejdůkladnější ochranu před takzvaným oxidačním stresem. 
  • Riboflavin (vit. B2), vitamín E a rostlinné polyfenoly (z rostliny Cistus), přírodní vitamín C, stopové prvky selen, Mangan a zinek přispívají ke komplexní ochraně buněk těla před oxidačním stresem. Vitamín C při tom napomáhá znovu obnovit „spotřebovaný“ vitamín E.

Dávkování


Běžné dávkování: 1 x denně 1/2 odměrky (= cca 10 ml)
Při imunologické zátěži: 1 x denně 1 odměrku (= cca 20 ml)



 Vegall




 Priroda ženám


9 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Já si myslím, že než zkoušet něco z lékárny, tak je prvně lepší vyzkoušet na oslabenou imunitu nějaké bylinky. Já si je například zkouším pěstovat sama doma, ale je pravda, že moc úspěšná zatím nejsem. Prostě se jim nedaří, myslím si, že to bude nedostatkem světla. Právě proto přemýšlím nad tím, že jim zkusím koupit nějaké to LED světlo na pěstování. Co jsem koukala, tak se to dá sehnat třeba tady.

    OdpovědětVymazat
  3. Osobně jsem se špatnou imunitou dřív taky hodně měla problémy. Začala jsem se na to ale dost zaměřovat když přišel Covid. Začala jsem jíst víc zeleniny, používat v kuchyni víc bylinek a zároveň i třeba doplňovat různé vitamíny. Myslím si, že to mi v tomto hodně pomohlo. Hlavně ty vitamíny. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Na posílení imunity si na podzim vždy naordinuji probiotika, která můj organismus posílí. Proto nejsem tak často nemocná jako dříve, a moje imunita se o hodně zlepšila. Pokud se cítím jako by se o mě pokoušela nějaká viróza ihned si začnu vařit čaj z čerstvého zázvoru a sladím ho medem.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak já si myslím, že teď je takové to období, kdy má s imunitou problémy tak nějak každý. Ono je to podle mého dost přirozené. Na druhou stranu musím říct, že mně se imunita v podzimním odobí za posledních pár let hodně zlepšila. Myslím si, že za to můžou doplňky stravy na imunitu které beru. Třeba letos jsem ještě nebyla nijak víc nemocná.

    OdpovědětVymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Toto je naprostá pravda. Lidé si moc neuvědomují, že imunitu může oslabovat i třeba psychická nepohoda a kde jinde se dát do pohody, než někde v přírodě. Dělám to podobně. Jinak co se toho posilování imunity týče, tak já slyšel, že na to prý pomáhají i ty CBD oleje. Přemýšlím, že to vyzkouším. Něco jsem si o nich četl a ty zdravotní benefity se mi dost líbí.

      Vymazat
  7. Od té doby, co jsem se začal v domácích podmínkách pravidelně otužovat studenou vodou po ránu, mě žádné zmíněné příznaky oslabené imunity ani trochu netrápí :-) Začínal jsem asi jako většina z nás ledovou sprchou a v poslední době jsem přešel na koupání v sudu s ledovou vodou, což je mnohem efektivnější varianta. Sud se mi podařilo sehnat za krásný peníz přes inzerát na biginzerce.cz.

    OdpovědětVymazat
  8. Díky moc za článek. Osobně se snažím imunitu podporovat hlavně s pomocí přírody. Ideálně tedy pomocí různých bylinek atd. Skvělá je v tomto třeba echinacea. Nebo vůbec špatné není mít doma třeba lichořeřišnice kapky. Obojí je na podporu imunity jak dělané. Těch bylinek je ale samozřejmě celá řada. :)

    OdpovědětVymazat